maandag 22 september 2014

Op naar huis

Morgen is het eindelijk zo ver. Dan mag ik huiswaarts vertrekken. Het werd tijd. Hier op een muur zitten staren is alleen maar slecht voor mijn moraal. Het zal deugd doen om thuis te zijn. Mijn Tessa een dikke knuffel te geven en neer te ploffen in mijn eigen warme nest.

De fantoompijn blijft constant aanwezig. Gelukkig is het net draaglijk. Gisteren is er medicatie opgestart om dit wat te verzachten. Enige nadeel is dat redomex enkel na een week effect heeft. Nu ja we zien wel. Thuis zal er al veel aan doen. Bedankt aan zij die mij een bezoekje gebracht hebben en zij die aan mij denken. Het doet meer dan goed om te weten dat ik er niet alleen voor sta. Vele groeten

3 opmerkingen:

  1. Blij te horen dat je naar huis mag , het is beter in je thuisomgeving om te herstellen .
    Hou je goed , grtjs ik ben een collega van je mama MoniqueTylleman

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stijn, ik wens je een goede thuiskomst! Tessa zal zijn maatje terugzien. Verder een goed herstel gewenst en vooral de pijn onder controle krijgen. Maar thuis zal je zeker en vast in schitterende handen zijn.groetjes Sofie heyman

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Stijn, amai een hele weg afgelegd in korte tijd. Ik weet dat je positief ingesteld bent (zeker zoals je ma mij ook bekend is als Lucie met de glimlach), maar af en toe zal je ook wel es in een "dipje" belanden zeker. Dan wens ik jou (met Kristof en onze familie) heel veel courage toe zodat je dat kleine lichtpuntje vindt om weer door te zetten.
    Zo'n mooie hond Tessa zeg; deze zal jullie wel veel steun en afleiding geven zeker?!
    Een lieve groet van Christine en Kristof (waar je ma al 25 jaartjes komt)

    BeantwoordenVerwijderen