zondag 19 oktober 2014

Thuis

Héhé ons weekje GHB hebben we ook al weer overleefd. Het was er eentje waar ik bijzonder tegenop zag. Maar achteraf gezien viel het heel erg goed mee. Het duo cyclofosfamide en topotecan (chemoproducten) verteer ik honderd keer beter dan de vorige VIA/VIP kuur. Hopelijk is dit ook zo voor de volgende sessies.

Ik heb me nooit slecht gevoeld in het ziekenhuis. Geen last van misselijkheid, vermoeidheid, verminderde eetlust... Allemaal positief dus. De fantoompijn was eigenlijk nog de meest storende factor. Men heeft nu nog wat andere medicatie voorgeschreven. Hopelijk betert het daar wat mee. 

Mijn moraal krijgt toch een positieve boost door de goeie respons op de chemo. Het wil natuurlijk niet zeggen omdat de bijwerkingen minder erg zijn dan de vorige maal dat de chemo zijn effect mist. 

Normaal ben ik nu twee weken thuis om dan terug zes dagen in GHB te verblijven. Nu verwachten zij mij donderdag al terug in GHB voor het afnemen van stamcellen uit de bloedbaan. Dit dient dan voor de 'hoge dosis' chemo die als laatste behandeling gegeven wordt. Om duidelijk uit te doeken te doen wat dit inhoudt, is onmogelijk via een blog. Maar voor zij die geïnteresseerd zijn: klik hier

Donderdag laat ik wel weten hoe het ervoor staat.




1 opmerking: