zaterdag 29 augustus 2015

Bijna

Normaal had ik er deze week vanaf moeten zijn, maar ze hadden dinsdag een probleem met hun machine waardoor ik niet mocht gaan. Balen maar hetzij zo. Deze zal ik dus maandag nog moeten inhalen en dan kan ik daaronder ook een vette streep trekken. 

De stralen op zich vallen goed mee. Het bevordert natuurlijk niet echt mijn eetlust, maar ik doe mijn best. Sinds donderdag voel ik ook een soort ruwheid van de slokdarm bij slikken. Geen echte pijn pijn, maar een wat onaangenaam gevoel. Dit zal wel vlug overgaan eenmaal de stralen afgerond zijn. 

Woensdag heb ik een controle bij de chirurg die mijn tumoren verwijderd heeft.

Dan heb ik ook nog goed nieuws, want binnen een tweetal weken krijg ik mijn 'definitieve' prothese. Eindelijk een nieuwe koker, want ik zwem al een tijd in mijn oude. Wat niet echt deugd doet aan mijn stomp. Integendeel het doet sinds twee weken echt pijn.

Ik hou jullie op de hoogte, prettig weekend.

1 opmerking:

  1. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen