dinsdag 20 januari 2015

Start

Sinds gisteren zijn we begonnen aan een lange rit van een maand in GHB. Maandag heeft men de premedicatie opgestart om alle nevenwerkingen van de chemo wat te temperen. 

Ze hebben ook een halskatheter geplaatst. Waarom nog ene? Diegene die ik al heb zitten heeft niet genoeg toegangswegen en ook kunnen de stamcellen die later toegediend worden niet doorheen de poortkatheter die ik al heb. 

Vandaag hebben ze de chemo, busulfan,opgestart die ik om 06.00 - 12.00 - 18.00 - 24.00 toegediend krijg. Ze zullen me dus een aantal keer mogen wekken. Naar mijn gedacht is het een klein pilleke maar zo lang het helpt, maakt de grootte niet uit natuurlijk.

De pillen die ik dan moet slikken tegen bijwerkingen zijn er een heleboel en van alle formaten.

Ik hou jullie op de hoogte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten